Produkty

Ekspansja polskiego handlu internetowego 48 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 50 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 50 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 56 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 61

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta

Ekspansja polskiego handlu internetowego 48 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 50 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 50 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 56 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 61

Logistyka Cross-Border

Efektywna logistyka cross-border wymaga optymalizacji tras przesyłek, aby zminimalizować czas dostawy i koszty transportu. DHL eCommerce Polska wykorzystuje …

Szkolenie Logistyczna obsługa handlu elektronicznego

Etapy procesu decyzyjnego w logistyce handlu elektronicznego 3. Wybrane modele logistyczne w handlu elektronicznym Outsourcing logistyczny – (współpraca z 3PL i 4PL, Dropshipping) Model "długiego ogona" 4. Obszary logistyki w handlu elektronicznym (zaopatrzenie, obsługa magazynu, wysyłka) Analiza popytu w sklepie internetowym Prognozowanie popytu w sklepie …

Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego

W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane ...

Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego

W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające …

Logistyka handlu detalicznego i mody

Platformy handlu elektronicznego, zarówno te duże, jak i małe, wymagają zintegrowanej technologii logistycznej, aby zwiększać sprzedaż i wywiązywać się ze swoich zobowiązań. DHL oferuje zestaw elastycznych narzędzi dla każdego rodzaju platformy internetowej. Dzięki naszemu wsparciu i narzędziom zintegrowanym z API sprzedawcy detaliczni i modowi mogą korzystać z …

DHL Supply Chain ustanawia nowe standardy branżowe w e …

Szybkość dostaw do konsumenta, w następnym lub nawet tym samym dniu we wszystkich najważniejszych miastach Europy. Popularność e-handlu w trakcie pandemii koronawirusa gwałtownie zwiększyła zapotrzebowanie na sprzedaż wysyłkową w całej Europie, a niezależne …

Model logistycznej obsługi zwrotów sprzętu elektronicznego i ...

Model ³añcucha logistyki odwrotnej zu¿y-tego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego. Zeszyty Naukowe Politechniki l¹skiej, Seria: Organizacja i Za-rz¹dzanie, z. 60, Nr kol

LOGISTYCZNE ASPEKTY WYNIKAJ CE Z FUNKCJONOWANIA HANDLU ELEKTRONICZNEGO ...

Gajewska T., 2009, Logistyczne aspekty wynikaj i praktyki.LogForum 5, 3, 4.

ROZWÓJ USŁUG LOGISTYCZNYCH IMPLIKOWANY …

W opracowaniu przeprowadzono analizę zmian na rynku logistycz-nym oraz przedstawiono cztery główne etapy rozwoju usług logistycznych dla e-handlu pod wpływem dwóch kluczowych …

Progress Project

Etapy procesu decyzyjnego w logistyce handlu elektronicznego; Wybrane modele logistyczne w handlu elektronicznym Outsourcing logistyczny – (współpraca z 3PL i 4PL, Dropshipping) Model "długiego ogona" Obszary logistyki w handlu elektronicznym (zaopatrzenie, obsługa magazynu, wysyłka) Analiza popytu w sklepie internetowym; Prognozowanie popytu w sklepie …

Logistyka handlu elektronicznego wybranych sklepów internetowych

Celem artykułu jest przedstawienie logistyki handlu elektronicznego na przykładzie w ybranych . sklepów internetowych, z uwzględnieniem form transakcji, form y dostawy, obs ł ugę klienta ...

ANALIZA PO RÓWNAWCZA HANDLU TRADYCYJNEGO I ELEKTRONICZNEGO …

Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego 487 Z punktu widzenia przedsiębiorstw handlowych, e-commerce jest potencjal-nym kierunkiem ich rozwoju 22.Znaczenie handlu ...

Logistyka jako instrument kreowania wartości dla klienta w handlu ...

359 Logistyka jako instrument kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym definicji. Poza tym pojęciu temu towarzyszy wieloznaczność i różny kontekst.

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla ...

Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe. Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku „e-commerce" …

Logistyczna obsługa handlu elektronicznego | 1 648,20 PLN

Logistyczna obsługa handlu elektronicznego | 1 648,20 PLN. Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca …

STANDARDY GS1 W TRANSPORCIE I LOGISTYCE

uczestniczących w dowolnej elektronicznej transakcji handlowej. Zapewniają one bezproblemową wymianę informacji między przedsiębiorstwami, niezależnie od branży i sektora oraz miejsca …

Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego / Justyna …

1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym. 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta. 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta. 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta. 1.2.2.

Logistyczna obsługa handlu elektronicznego

• Etapy procesu decyzyjnego w logistyce handlu elektronicznego 3. Wybrane modele logistyczne w handlu elektronicznym • Outsourcing logistyczny – (współpraca z 3PL i 4PL, Dropshipping) • Model "długiego ogona" 4. Obszary logistyki w handlu elektronicznym (zaopatrzenie, obsługa magazynu, wysyłka) • Analiza popytu w sklepie internetowym • Prognozowanie popytu w …

Zrównoważony rozwój z DHL Fulfillment Network – Polska

Dzielimy się naszą wiedzą handlową z mniejszymi firmami w gospodarkach wschodzących. W ramach naszego programu Go Trade przeszkoliliśmy już ponad 600 pracowników w zakresie logistyki, handlu elektronicznego i regulacji, aby promować rozwój w krajach, w których jest on potrzebny najbardziej.